Friday, February 19, 2010

NOBODY PERFECT

salam...hmmm...ari ni aku punye mood mcm x bape nak baik sangat lahhh...ntahlahhh..kadang2 terlampau nak puaskan hati org lain, hati kite lak yg cacamerba..(mcm pelik lak ayat 2...lantaklah..huhuh)....mungkin dorang berfikiran diri dorang je yg betul and org lain yang salah...tp sape yg perfect sgt kat dunia ni kan????susah jugak nk baca hati dan perasaan org nie...(agak2 ahli nujum leh bc ker???)...tp x pelah....maybe salah aku jugak kan...biarlah ape orang nak kate..yg penting be yourself...xyah nak jd org lain untuk org lain....lastly, pada sape2 yg terasa hati or terluka hati or terkacau hati, aku minta maaf...sesungguhnye aku hanye manusia yg lemah yg sentiasa melakukan kesalahan....(skema lak ayat aku nie kan)....enough for today.....adios amigos sayonara (^_^)...

2 comments:

  1. Menjadi diri sendiri lebih baik dari menjadi orang lain....Jika rasanya diri kurang disenangi, mungkin ada kesilapan atau keterlanjuran pada diri sendiri...cuba lah mehasabah diri dan perbaikinya

    Kawan atau rakan yang baik akan menerima apa yang ada pada diri kita, tidak perlu mengubah apa yang ada pada diri kita...setiap masalah ada penyelesaian

    hidup ini indah.....dan tersenyum la...ehehehe

    ReplyDelete
  2. takpa aku maafkan ko .. hhehehe


    saya.dan

    ReplyDelete