Sunday, April 18, 2010

F!N@L EX@M..

diam x diam, kejap je nak nak habis sem nie..macam x caya je dah 3 tahun aku kat UTHM nie..mcm sekejap rasanya..time masuk dlu, rasa lambatnya nak tunggu 3 thn..tp, pejam celik pejam celik, dah 3 thn...so, skarang ngh musim final exam...habis je exam nie, aku praktikal....then, insyaallah bulan 10 aku konvo...harap2 mcm 2 lah kan...exam kali nie aku rs oklah skit..xde lah cuak sgt...tp maybe tuk subjek water supply, ade gak ke'cuak'an skit.sbb macam 1 sem ni aku x belajar ape2..tue la, time org belajar aku borak...padan muka..huhuhuh....mintak2lah PM kasi markah ok....so, di kesempatan ini, aku nak ucapkan gud luck kat sume yang ambik final exam..moga2 kita dipermudahkan menjawab exam serta diterangkan hati..amin..insyaallah....

No comments:

Post a Comment