Sunday, August 1, 2010

interview tp.......

salam...lame nye x berblog kat cni...rindu lak rasa nye....maklumlah aku sgt bz mencari keje....susah nak cr keje skrang...tp ape leh buat...sume nak yg ade experience..pelik kan.....aku rs dorang lupe lahh...dorang pun bermula dr kosong...dari zero......kalo sume nak yg ade pengalaman, macam mane kami yg br habis belajar....maybe ade sesetengah company yang leh berpikir akan ambik bdak baru..aku mmg tabik kalo mcm 2......ni, bile dah ade pengalaman baru nak ambik keje...kalo aku lah dah ade pengalaman, aku xkan msuk company ko...time br ko x nak ambik, time ade pengalaman ko nk ambik.....sabar je lahhh...xpelah.....skrang ni aku akan bersabar dan terus bersabar...maybe belum sampai rezeki aku lg....mintak2 rezeki aku akan sampai x lame lg.....insyaallah...doakan ye kawan2...=)

No comments:

Post a Comment