Wednesday, May 26, 2010

dugaan melanda...

salam...so, what's up sume kawan2 ku yg tersayang???aku harap semua berada dalam keadaan sihat hendaknya...aku???aku macam biasa..melalui hari2 praktikal dengan reda dan tabah...hahahaha...skema nya ayat aku....cube skrang ni makin sibuk kat opis 2...kadang2 aku mencari masa untuk belajar benda2 baru yang x penah aku belajar....dalam sibuk2 aku berpraktkal, tetibe aku mandapat satu berita..nthlah kan...bagi aku itu adalah satu mimpi ngeri yg berlaku kat aku.....walaupun aku menidakkan, benda dah berlaku....tapi aku bersyukur, sekurang2 ini boleh menjadi pengajaran dalam hidup ni....walaupun dugaan ia amat pedih + perit...aku harap, selepas ini, benda2 ini tidak akan berlaku lagi..dan hidup ini diberikan kebahagian hendaknya...amin.....

2 comments:

  1. apa yg ngeri tu kaklong ?

    saya.dan

    ReplyDelete
  2. adalah....tepuk air kat dulang terpercik kat muka jugak...:(

    ReplyDelete