Wednesday, May 19, 2010

xde yg best lah....

salam...rasa macam lame aku x update blog aku nie...mesti korang tertunggu2 kan...hahahaha...sangat perasan aku nie....mcm lah ade silent reader......anyway, skrang ni aku dah start praktikal....so far, ok lah kat tempat aku...ramai jugak yg sudi nak ajar aku yang masih lagi mentah dalam dunia ni...or maybe ade gak yang xnak ajar....mane tau kan...hehehe...tp, aku rs setiap orang yang aku mintak ajar aku, alhamdullillah, semua ajar aku hingga aku faham....terima kasih banyak2 aku ucapkan.....

banyak jugak yang aku belajar design kat tpt nie...kalo selama ni aku just belajar design bangunan guna RC and steel, skrang ni aku blajar design longkang dan silt trap....mulanya aku pikir longkang ni macam x yang nak design...pasang je lah...rupenya kena gak design...mula2 aku aku susah kot...sebab banyak yang kena buat...tapi ok lah...aku dah boleh menerima input yang diberi.....cehhhh.....poyonya....

untuk bahagian traffic, aku rs banyak yg aku belajar sendiri sbb kalo aku dengar nanti disuruhnya gi makan..hahahahaha....so, ape yg aku buat ialah kadang2 aku tnye lah kat member2 aku...tp yg lagi syoknya, aku ambik dan fotostat sume yang boleh difotostat....ade masa aku blajar lah slow2...nak wat macam ne....susahlah nak cakap pasal nie.....

2 je kot aku nak tulis...sebab macam dah xde...maybe sebab lame x menulis, so aku jadi beku ckit...pape pun, aku harap, aku dapt banyak manfaat daripada praktikal nie...amin....

No comments:

Post a Comment