Monday, March 8, 2010

aku bukan billy miligan

korang tau x sape 2 billy miligan....aku pun baru tau tahun lepas, sbb aku bc novel...aku ingat name tue just suka2 letak..rupe2nya ade orang name tue..kalo korang x tau, leh lah search kat tenet....sangat glamor+hot dude lagi mamat ni..hohohohoh....

ape yang aku nak sampai kan kat cni, aku bukan mcm billy miligan yang mempunyai banyak karektor....yang pasti aku adalah aku...x jahat dan sangat baik..(ini bukan cobaan...hehehehe)...maybelah aku akan berbeza sbb x de chemistry..beselah kadang2 maybe kita leh borak ngn orang lain, sometime kita x de nak borak...kalo ade chemistry, mesti ade topik nak borak...so, jgn sbb aku diam, ade yang mengatakan aku ade 2 personaliti..(wah cehhhh..ayat x tahan..)....maybe chemistry akan ade, cume lambat detect je...hehehe...so, maybe next time chemistry 2 akan ade...don't worry.....

No comments:

Post a Comment