Monday, March 1, 2010

'emo' ke saya???

ye..aku memang seorang yang emo...dan aku rasa sume manusia mempunyai perasaan emo ini...mestilah kite ade perasaan mara, sayang, suka, benci, menyampah, rimas etc....aku rasa kalo lah ade orang ckp.."oh sy bkn seorang yang emo" , mmg pelik lahh...kite ni bkn tunggul kayu...aku rasa kalo tunggul kayu tue boleh berckp, mesti die akan ckp "sy pun emo jugak"......btul x???


tp yang beza nye cr kite nak mempamerkan emo kite 2...ade setengah org die TIDAK akan mempamerkan emo die scr direct...maybe die simpan perasaan die tue kat dlm hati...xkire lah mara ke, benci ke, syg ker....kalo terperap lame sgt kat hati tue, bile die meletus, for sure mcm lava gunung berapi kan....berapi2 gitu...hehehe...2 kire tahap max lah.....jgn ade yg kojol suda...hehehee.....


yang sesetengah org lak AKAN pamerkan emoo die scr direct...die akan tunjukkan emo die ari tue jee....esk die akan lupe hal yang smlm 2...kdng2 kite nak org tau pe yg kite rs spy org xde lah nak m'blame' kite jee....



so, kesimpulan nye, kite sebagai manusia perlu ade give and take, perlu paham antara satu lain...kite x leh suruh orang ikut cara yang kite hendak, dan orang pun x leh suruh kite ikut cara yang orang hendak..(berbelit lak ayat..tp phm kan pe yg aku nk ckp 2...)..kalo kite nak orang 'happy'kan kite, kite mestilah 'happy'kan orang lain itu....kadang2 bile kite rs kite dah cube sebaiknya untuk happykan orang, tp org tetap m''gatakan sebaliknya....jadi, 'set'kan lah kan fikiran kite yg kite ni hanye manusia biase.....xde yang sempurna...




p/s: i'm happy being with all my friends....i alwayz pray for urs happiness..let bygones,be bygones..

No comments:

Post a Comment