Sunday, March 14, 2010

Wedding+football+kenny rogers

salam...so ari ni ade cite best...kalo x best pun buat2lah best ye..tolong lah demi menjaga hati aku ni..plzzzzz..hehehe...first, aku balik melaka minggu nie walaupun sepatutnya aku x leh balik..sebab cousinku kawin...(adakah ni 1 alasan??atau kebetulan???hehehe....)tp aku balik xsampai pun 24hours..kejap je...huhuhuh...walaupun aku xde lah rapat sangat ngn cousin aku, tapi aku ttp meraikan hari bahagianya...wahhh...baek x aku??nana is so kind..hehehe.majlis wat kat kg aku..maybe xde lah semeriah mane, tp kalo ade kompang and ade muzik2 kire meriahlah bagi kg aku tue..sbb sebelum ni xde la kompang2...hmmm...dalam kul 2 aku gerak balik ke batu pahat...hujan bukan main lebat...mata aku pun mcm sejuk je time drive..terkelip2...hehehe...


then bila sampai batu pahat dalam kul 4 lebih, member aku ajak lah tgk bola sepak...UTHM vs PJB...walaupun aku ni bukan lah peminat fanatik bola, layan je lahh..kalo x kna dok umah sorang..lagi busan...ramai jugak lah orang yg jd penyokong ..and for sure ramai jugak HOT DUDE.....i like...hahaha..aku ni kalo bab2 tendang2 x de lah reti sangat, aku tgk budak2 main bola ni mcm same je....hehhe...tp kalo bab2 gelakkan dorang main, tue aku suka...hehehe...bukan jahat, saje je...suka2....yang aku x tahan si abe...mu ni saje je nak orang usung mu yee..drama king betul mu abe...dan si bidi menjadi hero time game 2....ye ke hero???komfius.....jadi bahan adelah....tp ko mmg goal keeper yg sempoi n lawak....menjadi hiburan kepada kami...hehehe....apa yg pasti aku buka rs menonton UTHM vs PJB tapi aku rasa KELANTAN vs PJB ..wahh...meriah3 ..finally mestilah u aku yang menang....2 vs 0 tue..mmg sengit sampai senget..hahaha...berbaloi aku g tgk....ramai pemain2 yg HOT DUDE gituu...tercuci mata i.....hehehe....


blik tengok bola, pe lagi...g bp mall lahh...niat nak li big apple a.k.a. donut....tp terbeli lak kenny rogers...yummmm...lame aku ngidam.....akhirnya, dapat jugak aku makan.....best........ngn macaroni chess+potato salad+mashed potato beserta ayam panggang...uhhhh...lazat sehhhh.....hancussss diet aku slama seminggu ni...hehehe....papepun, slagi leh mkn kite makan..betul x??hehehe


tue je kot aku nak cite...nanti bosan lak aku membebel je....hehehe..peace....

No comments:

Post a Comment