Sunday, March 21, 2010

0LaLaLa....

buat baik berpada-pada...
buat jahat jangan sekali...
mesti semua orang pernah dengar kan ayat ni...ari nie aku nak cerita something...walaupun aku tidak tahu nak cerita macam mane..dan tidak tahu nak bermula dekat mane..mungkin kah aku patut bermula di highway????mane mungkin kan....bukan kereta yang hendak berlumba...ehh..apakah yang aku merepek nie...sorryyyyy.....jiwaku kacau.......
nape ade orang yang mula-mula baik dengan kita, then x baik dengan kite....then baik balik, then x baik lagi.....apakah ni hanya satu sandiwara atau permainan di sebalik tabir kehidupan????...mungkin kedua-duanya sekali.....tapi yang buat aku mcm hampeh dan terasa sakit hati sampai menanah hati ni bila dia menyatakan x salah nak contact kalo dah lame x contact...oooooo...macam tue pulak kan...bile rasa bosan ke teringin ke rindu ke baru lah contact??macam tue...bis tue kalo aku ni rasa bosan ke, teringin ke, rindu ke, x leh nak contact???adil ke???aku x tau ape permainan hendak die mainkan...ini bukan bola sepak, yang boleh tendang suka2.....pikirlah sedikit bro, kalo ko leh contact bile2 masa yang ko nak, x kan orang lain x leh nak contact ko bila2 masa yang orang lain nak....unfair lahh....aku bukan nak cari gaduh ke hape...time suka leh same2, pastu ko leh ckp ingat banyak kawan lagi happy...kire selame ni ko berpura2 happy ke??memang betul, kita xleh puas kan hati semua orang, tp jgn lah nak nafikan+bohongkan fakta yang betul...mcm lah ko x penah happy+ketawa dulu....bile ade silap, terus nak kondem ckp x penah happy or ape...tapi skarang ni aku x kisah....bak kate kawan aku, first time mungkin silap, tapi kalo second time, maknanya ade permainan yang ko aturkan...maybe ko happy bile buat macam tue....terpulang...ape yang penting, aku akan sentiasa doakan ko bahagia...aku x de nak doakan buruk2 pasal ko..aku tetap anggap ko kawan aku walaupun ko anggap aku bukan kawan ko lagi....dan aku harap ko xde buat benda ni dengan orang lain....

No comments:

Post a Comment