Tuesday, March 2, 2010

skip this topic...tipu jer..hahahah..

hmmm....xtau kan mcm mane nak start..susah jugak kadang-kadang nak tulis...mcm nak buat tesis je...hurmmm...'die' seorang kawan aku ...yang aku rs dah kenal lame dahh even taklah kenal sgt.....maybe since abis form 5....pada awalnya aku sangat happy berkawan dengan die, boleh berborak, boleh bergurau, dll...tapi la ni, 'die' semakin jauh..ntahlah..maybe salah aku...tak sure lah sangat...hehehe...kadang2 aku ingin sgt nak tgr 'die' nak sangat borak ngn 'die' , tapi aku tau, mesti die x kan balas or respon...(bkn aku xde kawan lain, tp ntahlah..maybe aku mcm rs selesa kot)...so aku berfikiran maybe aku nie dah x de kot dalam senarai kawan die lagi...sedih memang la sedih kan..bile kite dah baik, then benda tue tetibe hilang...xtau ghaib ke mana..tp maybe sedih aku ni sekejap je kot ...aku pun x nak lah ganggu hidup orang kalo orang dah x suka...xleh nak paksa kan...so,aku terima semua nie dengan redha..maybe ade hikmah disebaliknya yang aku tak tau...bagi aku, 'die' ttp kawan aku sampai bile2....



p/s: bnda ni aku baca kat blog orang...tp ade tokok tambah dari aku...baru best...hehehehe....

4 comments: