Monday, March 1, 2010

happy birthday syida....

heheeh......syida, sorry lah ye..aku terlupa lah birthday ko...even terlambat, tapi still ari yg same kan....hehehehe..maklum lahh..umur makin meningkat..banyak lah masalah nak kena ingat..(ye2 la 2 banyak masalah...)...so, di sini aku nak wish ko happy birthday, panjang umur, murah rezeki....aku akan sentiasa doakan kebahagiaan ko dari jauh ye sahabat ku....diam x diam dah nak dkt 6 thn kite kawan dari poli sampai kat U even kite x satu kelas.....tp kat U ni ko slalu tinggalkan aku seorang...huwaaaaa...mentang2 dah ade kawan baru....huhuhuhuh...(sedey nyeee....)tp x pe, nanti ko bwa aku g jln2 kat kedah naaaa.....yang ang dok kata ade mall baru kat jitra 2 kan.....hehehehe.....pi pantai merdeka ka gunung jerai ka....hahahahaha.......pape pun kite ttp power puff gurl...ko, aku dan dayan......hehehehe.....friends forever......(^_^)


No comments:

Post a Comment