Wednesday, March 3, 2010

niyang rapik????oklahhh.......

so ari ni 2 mac....sepatutnya aku ade kls malam ni..kelas rekabentuk bekalan air...heheheh....aku punye lah standby tuk ke kelas...ingat lps isyak nak pi la kelas.....tetibe lyn mendapat satu sms yang berbunyi..."kelas batal malam ni ye".....yahoooooo....hahahaha...mmg syok....tanpa berlengah lagi lyn dan sya terus tgk kul bape tayangan niyang rapik....hahaha...walaupun plan kami adelah esok hari, sebab esk langsung xde kelas, tp disebabkan jiwa kami yg membara lagi bergelora, kami gi mlm ni jugak....

tayangan 2 start kul 10.30....tp kul 9 dah kuar umah...hahaha...dasat kan???tgk kat MBO square one...so, window shopping la dlu....pi sane lak jumpe lak ngn lecture kami...wah.....berborak punye berborak sampai lahh kul 10.30....bile dah 10.30 msuklah kami....disebabkan aku ni penakut skit, aku pun duduklah kat seat tgh....dan aku rasa adalah dalam 70% cite tue aku tutup muka....(2 sbb aku x suke tgk cite hantu...aku lagi suka cite action...wachaaaaa....)walaupun begitu aku tetap tgk dalam takut2 aku....ade lak lawak die kat cite ni sbb SAM berlakon...(SAM??remind me someone..his S.A.M..opssss).....

last, kul 12 pagi habis lah cite die....not bad lah kan....tp bile pikir, takutkan pasal santau2 nie, or ilmu hitam ni...mintaklah dijauhkan.....xbaik berdendam kan....pape, mmg syok lahh....i'm happy today....

No comments:

Post a Comment