Saturday, March 13, 2010

xde ong ler....

ari ni sume yang aku wat ade je yang x kena..dah lah blog ni td cacamerba...mcm cermin dah jadinya...berdouble2 gitu.....then, nak gi tgk alice wonderland xdpt.sebab tinggal seat yang depan sekali...sure lenguh leher aku kalo g tgk..huwaaaa...so, gi lah tgk v3 samseng jalanan...awal2 ok lahh..not bad..ade gak yang lawak2..yg pasti x de pun same ngn adnan sempit..so, don;t worry ye farid kamil...tp part ending die...aduihhhhh....sgt2 mengecewakan hatiku yang mmg sedang kuciwa.....dah lah tetibe abis...then ade watak dalam tue aku x tau peranan die apatah lagi name die dalam cite nie..(amboi aku nie suka2 je komplen..huhuh)....tp bolehlah...papepun farid kamil, keep it up...ok.....peace...

4 comments:

  1. Takde la benda malang di dunia nie...cuma malam tue bukan rezeki awak je....think about it

    ReplyDelete
  2. betul tu..saya sokong

    ReplyDelete
  3. baeklah...xde sape2 yang malang kat dunia ni....mungkin ade hikmah disebaliknya yang kite x tau..acecehhhh...hehehe

    ReplyDelete
  4. Allah takkan ciptakan setiap manusia di dunia nie malang....adoi la...mungkin yang berbeza antara manusia itu adalah tahap dugaan yang diberikan oleh Allah tuk setiap hamba-Nya..hehe

    Nak tengok citer baru mmg lah camtue..tunggu la reda skit baru la ada seat...tak gitu cik nana?

    ReplyDelete